Stella Dimoko Korkus.com: Laugh Out Loud

Advertisement

Advertisement - Mobile In-Article

Thursday, September 08, 2016

Laugh Out Loud





56 comments:

  1. Replies
    1. Lol... jisos!!! I love my country, they make humour out of serious issues. Remove the O and add dust got me.
      BTW... my under aged daughter (4yrs)is asking me where babies come from. What do I tell her?? Am out of ideas oo. She's been asking me repeatedly since last week. I will just use something else to wave her aside each time she asks. Now each time she asks and I don't answer she cries. Am scared oo the gal too smart. I want to be careful with whatever answer I give. Please if anyone has or had similar issue biko tell me how you did it.

      Delete
    2. Tell her already in a way she would understand (baby language). My daughter is five and she knows.

      Delete
    3. @whitey my mom told me when I asked, when I was little, that babies came through the mouth. That they vomit babies.

      She explained so well I kept on ponderingbon that, even asked a teacher at school sef

      I got to know the truth when I started having ***

      Delete
    4. Philip Obinna aka dustbin.

      Delete
    5. Tell her she was downloaded from the Internet. That was what I told my son and it worked.

      Delete
    6. Tell her she dropped from heaven☺

      Delete
    7. Whitney,just tell her babies come from heaven... Shes too young to understand the whole thing if you try to explain it... She will get a hang of it as she gets older... Then you can explain to her in a way she will understand..

      Delete
    8. Tell her through c- section because children are very inquisitive. City convince so she wont ask someone else. With what's happening this day tell her your self

      Delete


  2. He is just seeking for attention. plus our economy is not the same

    ReplyDelete
  3. He's a goat! The level of poverty in the UK, and the level of poverty in Nigeria are not the same. Nigeria is a developing / third world country. The UK is a developed country,and their income is wayyyyy higher than ours.

    ReplyDelete
  4. Haaaaaaaa @remove the O from your name and add dust. Nigerians are creative abeg

    ReplyDelete
  5. Useless idiot talking like a fool. Is our economy same with that of the UK?

    ReplyDelete
  6. Useless idiot talking like a fool. Is our economy same with that of the UK?

    ReplyDelete
  7. hahahahahhahahahaha God bless Nigerian. laugh wan kill me.
    Nigerians are so mouthed.




    * hnags leg on the window*

    ReplyDelete
  8. Dear bv, pls what can I use for dark spot on my face?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I use one lovely cleanser like that, but u can use carambola soap

      Delete
  9. Treatment for dark spot on d face dat will work effectively pls.

    ReplyDelete
  10. Hahahahshahahahaha hahahahshahahahaha hahahahshahahahaha @remove the o from your name and add dust omg I don die here lmao

    ReplyDelete
  11. the replies are epic. he got what he want.

    ReplyDelete
  12. An oxford university dropout it better than a Nigerian university PhD holder.

    ReplyDelete
  13. Lolzzzz like seriously dustbin will be a name for someone DAT the economy over and here is d same mallam attention seeker

    ReplyDelete
  14. lol dustbin hilarious... uk does not produce oil and shld pay more, the tax on fuel is quite high, we produce fuel and have nothing to show for it. check this out uk has no natural resources and its called a developed country, nigeria like most african nations has a vast variety of natural resources yet poverty is still high.. ko make sense.

    ReplyDelete
  15. LolZzzz dustbin will be a better name for someone DAT thinks the economy over der and here is d same mallam attention seeker like you

    ReplyDelete
  16. This dull guy and Twitter verified his stupidity

    ReplyDelete
  17. lol..... chai naija we are mouthed. lol@ the thunder that will fire you will come in form of doctors prescription choii

    ReplyDelete
  18. Dull guy.. And Twitter verified his stupidity.

    ReplyDelete
  19. Lols, Nigeria and their mouth shaiiiii, @ remove the O, not a bad name ohh dustbin,lmao

    ReplyDelete
  20. Hahahahaha
    Kwakwakwakwa so funny
    The thunder.. the thunder ehn lol

    ReplyDelete
  21. Hahahahaha
    Kwakwakwakwa so funny
    The thunder.. the thunder ehn lol

    ReplyDelete
  22. Chai. Nigerians dey para. Lol @ Dustbin

    ReplyDelete
  23. LMAO....@ d thunder dat will fire him will come like a doctor's prescription...one morning, one in d afternoon and one @ night for 7days....infact i haff die...nigerians are really mouthed....and with dis economy...snake venom can't even be compared to some person's venom..hahhahahahhaaha

    ReplyDelete
  24. LMAO. Abeg make una no vex. Is there queue for filling station. Am at home today

    ReplyDelete
    Replies
    1. No,but there are queue at ojata motor park.

      Delete
  25. Everyone is wondering what is making me laugh, nails I hail thee

    ReplyDelete
  26. Hahahahahahahha naija wit bad mouth.

    ReplyDelete
  27. Is that the new swear/cuss word in Nigeria now? The thunder that will fire the person, i don't understand how even educated and well enlightened people will open their mouth to spill that shit or write it on social media.

    Anyways, the monthly salary or daily wages of the British people is different from that of Nigerians. So, Nigerians have every right to complain.

    ReplyDelete
  28. He forgot its sold @ that amount per gallon. Meanwhile 1 gallon is about 4 litres. He was only trying to seek our attention and he has gotten it.

    ReplyDelete
  29. Epic....
    Remove O from your name and add Dust!
    I'm laffing like a crazy fellow here at work!

    www.lushmoments.com

    ReplyDelete
  30. Epic....
    Remove O from your name and add Dust!
    I'm laffing like a crazy fellow here at work!

    www.lushmoments.com

    ReplyDelete
  31. σмσ... тнє gυу иα мυgυ... тнσѕє тωσ gυуѕ αяє fυииу

    ReplyDelete
  32. Of this is so hilarious😂😂😂😂

    ReplyDelete
  33. Hahahahaha. Nigerians are wicked!! Dustbin?? Why evils?

    ReplyDelete
  34. Lol @ the thunder that will fire u, will come as inform of doctor's prescription.guy u wicked...lol

    ReplyDelete
  35. Ah haha.. Nigerians!!! We always find a way to entertain ourselves.

    ReplyDelete
  36. He's dull. What is the minimum wage in UK. What is the average wage and what proportion of income would an average person spend on fuel. Shior

    ReplyDelete

Disclaimer: Comments And Opinions On Any Part Of This Website Are Opinions Of The Writers Or Anonymous Persons And They Do Not Represent The Opinions Of StellaDimokoKorkus.com

Pictures and culled stories posted on this site will be given due credit and is not the fault of StellaDimokoKorkus.com if website culled from misrepresents source of story.

If you have a complaint or a story,Please Contact StellaDimokoKorkus.com Via

Sdimokokorkus@gmail.com
Mobile Phone +4915210329280