Stella Dimoko Korkus.com: Cheating Triangle

Advertisement

Advertisement - Mobile In-Article

Thursday, 19 January 2017

Cheating Triangle

Imagine this!



67 comments:

CHI EXOTIC CHI EXOTIC said...

Who we go ask?
Twitter liars.

PriscoBest said...

Good for him. Got pay back in full dose.

amanda favour said...

I love ❤ this

amanda favour said...

When the player gets played

Sisi Figure 8 said...

ntooor! Lmao

BluntChic (Ijebu/Ibibio blood) said...

That's why he is a nigga. Gosh!I hate that word.

NORTH DAKOTA SIOBHAN (foot loose and fancy-free) said...

And the beat goes on..
Aesop.




Dum Spiro spero.

Uniq Gem said...

.....And the man became the biggest fool/loser. Hahaha. πŸ˜€πŸ˜†πŸ˜€πŸ˜†πŸ˜†


Blackberry said...

Hahahaha dude got served!
His sperm is made up of ordinary water.

victoriousehis said...

Lol,when the player gets played BIG time.

This is how they keep spreading deadly diseases because non of them used raincoat

LIGHT said...

I laughed really hard,the irony of life, he got served. He loosed in his own game,check mate.

peace maker said...

Just imagine women sleeping around. They should be ashamed of themselves

Pipi Lee said...

Lmao...unbelievable!!!

Yori Yori Princess Loveme Jeje said...

hahahahahaha the cheater became the cheated. Nigga sorry oo

HummingBird said...

He has already received his reward on earth. Good for him. Rubbish

patt ogar said...

Gobe

Kim Kardashian Aka portable queen of sdk blog said...

Good for the he goat....
His wife is the real MVP..😍😍😍😘😘😘

Temi said...

Lol

Bee10 said...

The last player got played hahaha

BLOGLORD said...

...and that's how sexually transmitted diseases are passed around.

Rocky said...

Ah! Can this be real? What sort of evils is this? So they were all two timing each other???? I don't believe this story

Rhoda Rex said...

Lol

Sabongida Ora cutest said...

πŸ™€πŸ™€πŸ™€πŸ™€πŸ™€. They all got served and sure deserve each other

MissPrettyW said...

Lol... Better triangle

The General's Wife said...

I laughed very hard last night when I saw this.
Good for him.
Now he wil be soo torn wondering if the other kids are really hisπŸ˜‚

The player got played😜

brownsugar said...

Serves the man right. Shey he was busy playing away match and neglected his wife. Even leading to impregnanting the side chick. I'm sure he was feeling fly. Not knowing that there where substitute players in the game. He got served!

lolah said...

Lobatan.

Anonymous said...

Hahaha I kinda love this

lolah said...

Lobatan, na God catch am.

Shennel Hyacinth said...

Every player get his cable burnt once in awhile πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

young FOREVER said...

I love that ." infidelity is a game you play to lose......always".

LOLO IDEATO said...

Read this. Not sure this can happen in Nigeria

Chigozirim said...

He's def gonna have trust ish now... lol

Anonymous said...

Ewwww

Chigozirim said...

He's def gonna have trust ish now... lol

nkiru Iwuchukwu said...

Epic! Gbam

Chinny Baby said...

Serves him right

Anonymous said...

My guess is, he was in desperate need of a child...but he got two

Corper W said...

Hahahahhahhahahahahahahah, kikikikikikikikikikikik, laffing in Swahili. The player got played. Ntoorrrrrrrrrrrrrrr

Brownie said...

Lol. Well garnished dodo

Anonymous said...

Peace maker clear road make we see something...the man that started the whole cheating thing nko

Becky Divine said...

As in...biggest liars ever
All for retweets and all that crap

vancutie said...

lmao

vivian stephen said...

Very funny..

Debbie me said...

Lol, them use him brain drink garri.

Starjoy said...

Serves him right

chinyere adajesus said...

Oturugbeke!!! 😨

TRIUMPHANT ZION said...

I know a married man who sent his wife away because they had no children,he went outside and impregnated two single ladies in a space of six months,he was so excited,he threw a big party and gave all when those children were born,almost a year and half later,it was discovered that those children are not his. In fact he cannot impregnate a woman. He called back his wife,repented and now they are believing God for their own children.

Miss Ferragamo said...

Adonbelivit!

Anonymous said...

Who cares if he has trust issues? His wife is the real MVP

Mrs.R SDK blog Official BFF said...

A generation that glorifies immorality.
I hate that word nigga, I think its the latest word for Nigerian classless people.

OmoBee said...

I don't believe this.

Omotola Brianna said...

Pls stop talking like a dumb ass. Aw about the foolish he goat???????? When men act like dog.

Anonymous said...

Bwuahhhhaaa kikikikii good for him

ThatDeafIsokoBoy said...

hahahahahahah.....Laff don disvirgin me oo

charitybino said...

This is a joke right

Sexy Asa said...

Yes o.

Mrs James said...

Something must be wrong with his sperm... He should check himself

Laeffizy said...

The kain stories wey people dey fabu on twitter ehn...
I sure say Lucifer go hide for corner dey take notes.
Lil wonder I neither have a twitter nor IG account. I nor fit read wonderful fabus for SDK, still survive the ones on twitter.....kikikikijiki.

The General's Wife said...

I almost laughed at him til I got to "He repented"
Dunno why some men are like that.
Poor woman! She must have suffered during that awful time.

I pray God blesses women that are Bn discriminated upon cos in their "enemies" minds they can't have their own children. No woman should go via this kind of torture. No baby yet and on top of it some wicked humans won't let u drink water and keep cup. Hold the faith dears😘


Good afternoon TZ!
Hope you are good darling😘

TRIUMPHANT ZION said...

Yes dear,she really went through pain at that time.

I am good dear and Good afternoon to you too.

missylynn said...

Just Negodu
Some stories hmmmm

Tetrina said...

Hahahahah

One trillion said...

End time faabu

LUCILE COCONUT OIL ABUJA 07059605320 Pin- 2BC6235E said...

Nonsense

ukwu dimond said...

Everyday for the tif but one day for d owner

make money online said...

Awesome PS4 Games

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...