Stella Dimoko Korkus.com: Actress Liz Anjorin Rants....

Advertisement

Advertisement - Mobile In-Article

Saturday, 3 June 2017

Actress Liz Anjorin Rants....

Looks like someone betrayed/upset actress Liz Anjorin and she went on her social media handle to rant....says some people call you to advise you but have 'hiding' agenda,says she will expose the person's name soon...CANT WAIT!




Her rant....

''Imagine using smone you called a brother ‎to play lead role in your movie and you choosed a date for the Movie Premiere then this same person choose the same date for his event too, yet still call the same sets of people that suppose to Anchor your event...

My people is it right??? If you are the one what will you do???? As for me I will consult Baba Loke ,spirit of my late parent and my useful old pple in my village... lobata ..if you want to destroy my career, I will eat you raw..☠☻. When you die dey go dey gather money up and down, but when you are alive, dem go dey back bite, betray and looking for your downfall.. I no dey cross people lane so don't cross my lane.. I only respect God, good people, my family and my fans... Thank God you all know that Egun ni mi, mi o ki se eniyan..


I will unleash his name soon awon oloriburuku brother...epe inu awe lema gba ..imagine !!! Dey will call you advising you up and down not knowing they ve hiding agenda #youblockmylanei☠you''


45 comments:

SANDY YO said...

Life for you! Pele o!#Stop jealous😁

tehila prima donna said...

"Hiding" agenda indeed.all these people sef dunno the kinda school they attended. .

Iphie dearie said...

This looks like a veiled threat or I'm I mistaken?

Why is she going to consult her village people for something that happened between her and a colleague she is paying? LOL

Are conflicts so difficult to resolve these days though?

Smurfette said...

Most of these celebrities are fake, forget all the lies about supporting each other, as they usually claim on social media, they really laugh at a particular actor/actress whose movie premiere flop, or if your movie is boring and poorly made, but they won't tell you to your face so you can make corrections . Apparently Liz is talking to Saheed Balogun!!!

Anonymous said...

Hahaha lol cnt wait to hear d names

ola wealth said...

What a jujuish rant!!

Pipi Lee said...

Chinekenna!!!
Guess she is responsible for those yollywood subtitles.
πŸ˜‚πŸ˜œπŸ˜œ

The matter is a serious one tho, Unleash his name hanty, unleash that his hiding agenda.

agbo ruth said...

Hmmmmmmmm

Anonymous said...

SAHEED BALOGUN ? @ 50 celebration?

MrsB said...

I swear down, na she dey translate. Wtf!

MrsB said...

You choosed a date!?
What. A. Wawu.

ummie Hajra said...

This ranting sound jujuish

Highness Gwen said...

Yes

Chickyclassy Mee said...

English Ndo,ebe zina,sorry English

Anonymous said...

MrsB you used exclamation and question mark together.
What a Wawuuuu.

Product of Unilag International School.
Shameful though.

Anonymous said...

My dear she's Yoruba. In the office if their biro mistakenly gets lost, you hear all types of juju threat. Biro as small a property it is. They don't change.

Pipi Lee said...

Lmao

Miss Ess said...

Stop jealous lol

Bekee-Bekee said...

I kent believe what I just read. Choosed ke? Oloun ohhh...Apostle must read this

MrsB said...

Lol, once you share a snippet of your life here, you become an easy prey.
Yes, I'm a product of the International School, University of Lagos and also hold an L.L.B from University of Lagos. While you're trying to wrap your brain around that to come up with more insults, kindly google an 'Interrobang' which is what I used up there.
Are you done hyperventilating? Now run along.

Anonymous said...

Who is doing dis to lizzy? Wld de stop jealous? Wat nonsense! Mscheeeeeew!

Fab Mum said...

Pipelee #stopjealous

Fab Mum said...

@MrsB Lmao
Your reply is savage
I need to learn one or two from you
😱πŸ’ͺπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Kendrick's mum said...

All I see is the dog's face very funny...hahahaha

jelly said...

Who is provoking Lizzy, awon decoders da?

Iphie dearie said...

'Archivers' of people's Info.
Drop just a line and you will be haunted with it like you didn't freely share the information.

GlamAffairs Makeover and Tailoring. 08111024477 said...

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚My fellow MrsB πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ

Anonymous said...

Lizzy, be very careful. Ti egun ti won koba jo mo, ko si ikan ti o ma si. He lost millions on films and you expect him to rejoice with you. You are very childish, sorry to say the truth ooo. Move on and shut up! He cannot pull a bigger crowd than you therefore face your movie premiere. Don't let him get angry and use his Lagos and Royal connections against you. Shut up pls! Be diplomatic with him. You talk and fume too much!

Abenaa said...

By jove!!!! Will you people stop the tribalism already???! Haba!

Anonymous said...

Not minding the date they "choosed".

Pipi Lee said...

Ok Ma, I will������
I hate jealous.

Anonymous said...

And English died again...

Anonymous said...

@ Mrs B "?!"(interrobang) not the other way round.

CHILD OF GOD said...

Mrs B, you just thought me a new word " interrobang" , thank you.
But enough of all these spelling checks so people can freely express themselves.

Anonymous said...

Mrs B is correct, google is your friend.

Anonymous said...

MrsB the L.L.B holder interrobang is a nonstandard informal English, a lawyer ought to know that. Accept your mistake and say thank you not shouting.
People who speak and write poorly do unconsciously, you will certainly do more.
Anon 10:17 don't correct mistakes you won't get paid.

Miss SDK said...

Anon let it rest pls, interrobang can be "!?" or "?!"

MrsB said...

Look who's back from Google! Of course the interrobang is informal, aren't we on a blog??? How formal am I supposed to be here? And speaking of those who 'speak and write poorly' I could point out a plethora of mistakes in what you typed but I'd just leave you to figure that out, genius that you are.
Next time you want to 'correct' someone, do that devoid of insults. That way, when its clear you goofed it would be less humiliating for you.
Feel free to respond.

MrsB said...

E pain am. πŸ˜…πŸ˜…

MrsB said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

MrsB agree you made mistake and move on. Interrobang from a lawyer is a no-no. You get your grammar right that's all.

Pipi Lee said...

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Savagousity!!

Gold Dud said...

Lots of tribalistic fool on SDK, everything has to be about one tribe or the other, ethnocentrism is what is worrying lots of people on this blog. No tribe is superior than the other.Period.judge people with the content of their character not about their tribe or ethnicity.

Jasmine said...

Hmmmmm

Jasmine said...

Hahahahaha, pipi Lee, u self na wa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Advertisement