Stella Dimoko Korkus.com: Educative,Entertaining And Inspirational - 658

Advertisement

Advertisement - Mobile In-Article

Saturday, 22 July 2017

Educative,Entertaining And Inspirational - 658

These are just pictures but they tell stories that will either Educate,Entertain or Motivate you.







from weirdfacts facebook


27 comments:

Amirah Abdullahi said...

So some of us having been making a wish on astronauts poops.. Na wa o

Rhoda Rex said...

Nice one

SANDY YO said...

Super marioooooo!!! This takes me back to memory lane. I used to be damn in love with dis very interesting game.

Nemerem said...

Ah! Fact two really? There goes my make a wish.

Nice concept @shelterpups.com.

Jasmine said...

Interesting.

Oly Benny said...

Ok seen


Olybekee
Amawbia ugbo ogiriga

Teemah said...

The poop tho...

VICTORIOUS EHIS said...

U too?πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I loved dt game dt yr

Sterling Archer said...

Super Mario, one of my best games of all times... But wait ooo... Plus the music and every other thing on that game it's just thirty something kilobytes?? Aswear,Ahdonbelivit!!!

koko insurance said...

O my days...lol...astronaut poop...really?

same girl said...

Super Mario!!!!!! what happened to video games now? i miss Mario

IBUKUNOLUWA said...

Ibe loma kusi
Boya loma dele
MarioπŸ˜‚

Atheist ™ said...

Hello Rex, lemme petch here pls.... some of these facts are somewhat hard 2 bliv, astronauts poop in the atmosphere would be like a drop of water in an ocean, meaning it'd make zero impact to the human eyes, which is probably light years away, comparing it to the actual meteroid entering the earths surface and vapourizing, which we can barely see without the binoculars, abegi how the shit big reach?

St.FranKooL.... said...

#Time will pass anyway. You can either spend it creating the life you want or spend it living the life you don't want. The choice is yours*

Gaza Gyal said...

Aww, memories! Mario and Luigi. I played the game like kilode with my brothers that year!

Anonymous said...

It's possible,you might want to read about.about 180 pounds of poo can burn up in the atmosphere:

SANDY YO said...

Yes ooo Victorious, That game was something else. Kai!

ARIANNA said...

HahahahahahaπŸ˜‚πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚
I already scrolled past your comment when I halted and read it again.
OMG you got me laughing so hard

ARIANNA said...

Atheist I get your point however, but that fact is real even though I haven't read up the full logic behind it.

My question will be whether they father all the poops and throw them down or individual poops mix with something in space to give us that fake shooting star.

Bia Linda said...

Okay, no more wishing on a 'star', na to dey wish on shooting space shit! kwakwakwakwakwakwa!
I have repented fellow BV's, I truly have, I will not go back to my sinful ways, no turning back.., no turning back; I have decided, to comment from now on, I have decided to comment from now on, I have decided to comment from now on, no turning back, no turning.....baaaaa....ck! :D

Adebiyi Ayorinde said...

Chai! Super Mario *hmmm* the pc version looks so fake.... Gone are those days! God knows how many times I saved the princess.... I kept saving her again and again lols

Greatlady. said...

Will be dedicating my comments to this post to VnV till he comes back. I hope he will😒😒

Interesting facts up there.
VnV, I love you.

Anonymous said...

I love Mario those days,
My brother can go without food while playing the game

Gold Taken said...

πŸ˜„.

AbaMade said...

When we were little my mum use to tell us that shooting stars were actually souls of departed people. So I always feel bad each time I see one then. I'll be like eeyah someone just died.

Anonymous said...

I was even playing this Game d nite before my common entrance Exams

Anonymous said...

I was even playing this Game d nite before my common entrance Exams

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...