Stella Dimoko Korkus.com: Sister Nkechi Says There Is No Smoke With Fire..

Advertisement

Advertisement - Mobile In-Article

Monday, 29 August 2016

Sister Nkechi Says There Is No Smoke With Fire..

LMAO!!!




Wey them?Branch Manager Fidelity Bank



36 comments:




  1. Watch and download Now You See Me 2 on afrilix.com
    Add Us On Snapchat, click.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmmm, na so I go gatankowa go buy clothes today for my children, life no easy at all. Na knickers I dry buy cus trouser go quick jump up but if knicker jump, na still knicker. Na so I buy selection 100 100 naira, I buy 10. As I reach house to wash them before dem wear, I begin bring out their pockets, na so I 200 pounds for inside torn lining Of The combat shorts o, it was neatly folded. As at this morning, I had only 1850 home and abroad, foodstuff zero, water zero, business grounded.school fees approaching. Hmmmm, I can only say God, I thank you. Hmmmmm.

      Delete
    2. Watin be fidelity own inside?.

      Delete
    3. Lady R, congrats, na God ooo. 200 pounds today is really plenty oo, especially with the exchange rate

      Delete
    4. Lady R, I am truly happy for u! He moves in mysterious ways! Hallelujah!

      Delete
  2. Hahahaha
    This nedu no well at all at all

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes.stop hating already

      Delete
    2. You not alone my sister. I only open the post just to read comments that's if I am really bored oooo.

      Delete
    3. You're not alone, ain't got data to waste.

      Delete
  3. His machine gun has no control... Kpakara Kpakara Kpakara... Lol... Sister Nkechi you funny, I swear!!!

    ReplyDelete
  4. His machine gun has no control... Kpakara Kpakara Kpakara... Lol... Sister Nkechi you are funny, I swear!!!

    ReplyDelete
  5. Lol 😃I can't stop laughing😀

    ReplyDelete
  6. @Sister Nkechi, u nor go kill smebodi. @dthunder!!!.

    ReplyDelete
  7. Oh My a Days !!!!! Shaking head " the thunder "

    ReplyDelete
  8. Can't help laughing....This Nedu guy is cra...

    ReplyDelete
  9. Sister inkechi no go kill me with laugh 😁

    ReplyDelete
  10. I can't stop laughing sister nkechi won't kill me

    ReplyDelete
  11. I can't stop laughing sister nkechi won't kill me

    ReplyDelete
  12. Lol she didn't shake the head well today. I always look forward to that part.

    ReplyDelete
  13. Hahhhhahahaha.......personalized ringtone indeed..... Meow... Meow!!! Hahahaaha

    ReplyDelete
  14. My stomach ooooooo,laff no want end.

    ReplyDelete
  15. OK. Seen.
    *God bless my Angel in human form*

    ReplyDelete
  16. You can hardly hear him

    ReplyDelete
  17. Nedu...are u witty me,I am witty you.lol

    ReplyDelete
  18. But what is so hilarious about this guy? Agreed, he makes sense but nothing rib cracking about his jokes

    ReplyDelete
  19. I really don't know where to start from but I have to just let it out. Been smiling and making people believe all is fine, till this moment am still acting strong, been laughing since I got call from younger sister that she has been given admission into the university again (third time), I am happy for her and at the same time I am sad because I don't know where our parent are going to get the money for acceptance not to talk of school fees. Her first admission was halted because I and older sister were still in school, second because I was still in school and things were tougher and now again. Tho elder sister is a graduate now (HND Accounting) but has no job that can cater for the bills on ground and I'm also a corp member there is no way I can help. I know my parent wouldn't sleep through the night (that's how much they care). I wish things could go back to when we were little and dad had his job (contactor and general merchant) and mum was that very happy woman, then we would all gist and calculate the age we would gain admission to sec skul, university, get a job and even get married not knowing Fate had his own plans. I feel so bad right now because the little girl keeps acting strong but I know she's sad. I wish I really have a means of helping.
    Do I feel better?? I don't know but I'm glad I let it out, I hope I can sleep now.
    I'll be anonymous, I have loads of friends that visits the blog.

    ReplyDelete
  20. I really don't know where to start from but I have to just let it out. Been smiling and making people believe all is fine, till this moment am still acting strong, been laughing since I got call from younger sister that she has been given admission into the university again (third time), I am happy for her and at the same time I am sad because I don't know where our parent are going to get the money for acceptance not to talk of school fees. Her first admission was halted because I and older sister were still in school, second because I was still in school and things were tougher and now again. Tho elder sister is a graduate now (HND Accounting) but has no job that can cater for the bills on ground and I'm also a corp member there is no way I can help. I know my parent wouldn't sleep through the night (that's how much they care). I wish things could go back to when we were little and dad had his job (contactor and general merchant) and mum was that very happy woman, then we would all gist and calculate the age we would gain admission to sec skul, university, get a job and even get married not knowing Fate had his own plans. I feel so bad right now because the little girl keeps acting strong but I know she's sad. I wish I really have a means of helping.
    Do I feel better?? I don't know but I'm glad I let it out, I hope I can sleep now.
    I'll be anonymous, I have loads of friends that visits the blog.

    ReplyDelete
  21. https://www.instagram.com/p/BJsJ1UBgk3c/

    ReplyDelete
  22. Laugh don scatter my rib...LOL

    ReplyDelete

Disclaimer: Comments And Opinions On Any Part Of This Website Are Opinions Of The Writers Or Anonymous Persons And They Do Not Represent The Opinions Of StellaDimokoKorkus.com

Pictures and culled stories posted on this site will be given due credit and is not the fault of StellaDimokoKorkus.com if website culled from misrepresents source of story.

If you have a complaint or a story,Please Contact StellaDimokoKorkus.com Via

Sdimokokorkus@gmail.com
Mobile Phone +4915210329280