Stella Dimoko Korkus.com: Laughing Out Loud

..

Monday, 17 October 2016

Laughing Out Loud



This cracked me up!


80 comments:

Anonymous said...

Social media gone bonkers. Does she have the video to show too?

Loveme Jeje said...

As far as you are married, you can shag anytime konji hold you.

Atheist. said...

"Oh God, you're good..... With her legs apart & up in the air"
"Oh God, you're good...... With her hands in the air, waving & worshipping"
Same line, different events.

IJAY said...

Lols

NORTH DAKOTA SIOBHAN said...

Ain't nothing like that..
No guilt from fornication.
Guilt-free 'shagging'.

Anonymous said...

Enter your comment...since na ur husband no wahala na

charitybino said...

She no do bad nah, legal Shagging, God approve am.

Lizzy Berry said...

Yeah baby... Nothing as sweet as Sunday morning coitus

Port Harcourt's Finest said...

Naughty wifey.. Na this kine wife we dey find..

Anonymous said...

Enter your comment...Thelma u shld have told dat woman her 9yr old was abused how u dealt with ur own abuse.

nnuku Sexy pant-like boxers. 08170506432 Order now said...

Chai, stress full day.😮😮 I wanna take my bath now, please can I use water?

Anonymous said...

They are still "holy hands". Not when you "shag" your boyfriends or fiance; what you lift up they are soiled sinful hands.

Hands of blood is when you kill innocent kids in your wombs.

!yfydeevah said...

Lmao! All the single ladies take note!!!!

General Zod said...

People type the weirdest things for likes..

Empressitta said...

Well, the hands could actually be holy given the situation surrounding the shagging. The bible says "two becomes one"

Anonymous said...

Yes, I have steamy sex with my husband very well before church if I need to. It is when you f8ck your boyfriend or fiance or engage in lesbianism that you become unholy and without holiness, no eyes shall see the Lord.

Hebrews 13:4
4 Marriage is to be honored by all, and husbands and wives must be faithful to each other. God will judge those who are immoral and those who commit adultery.

Ada Nwanbueze said...

Lol another favorite moments is when he gives you cash or gifts that's the climax.

Boo's Barny said...

Yimu..

Anonymous said...

"shagging" your husband if having sex is what you mean is not a sin. Folks should understand the difference between sexual immorality (Sex with anybody or thing other than your husband -a man). If you are still confused, read "unlawful sexual intercourse" (Lev. 18)

Glorious Ud said...

Nothing wrong with that. Just make sure you're not late to church. I do it.

peace maker said...

LOL

GERMAN JUICE said...

I am indifferent about this post

TM David-West said...

Marriage: Safety net. Love it!

Mosi Jubelo said...

True though

Anonymous said...

It could be funny but she be correct wife. Some women are loosing their homes claiming fasting, communion and the likes. They need to see this and emulate. A woman who shags her hubby alright is more accepted than one who has failed to do her wifely duties

MrsBee

CHI EXOTIC CHI EXOTIC said...

OK enjoy.

Roseberry said...

Lolssss😂😂😂😂😂

white Berry said...

Hahahahaha

Rukky. said...

Yea, I think she means being able to have sex without feeling guilty/dirty about it.

Jules Louis said...

Yes o. I concur. Or even doing d thing while playing gospel music. Like its my God given right na.😊

Uriel (Freshdew) said...

😒😒😒

Fluffy cake by Big Mamma Lagos 07056157039 said...

This lady na bad badder baddest.

starshine said...

Kikikikiki

XoXo Sassy said...

Me too

Bianca BRUNO said...

Is it really funny? I did not even crack a smile

Faithful woman said...

Lol
The sweetest one is the Saturday morning own
You gbensh early around 4am or 5am when the weather is cold. After every every you go back to sleep, when you wake up, you still pray together, no guilty feelings. Marriage is sweet with the right partner.

Starjoy said...

😁 😁 lol nothing do una, na your right enjoy while it last

Blossom said...

Lol

Anonymous? Lol said...

Yes o! But I sometimes wonder, is oral 'allowed' in wedlock? & other 'extreme' goings on...?

Anonymous said...

Runs girl alert! Always expecting something in return...hello! Na your husband, no be sugar daddy

Asa nwa said...

Marriage is sweet with the right partner

Jame's Lover said...

I can imagine... Baba God pick my call,cuz I want to feel like this too

Anonymous said...

Hahahahahahaha! Na soooo

Anonymous said...

Correct woman carry go...you too much..missylynn

Tush baby said...

OK we have heard

Anonymous said...

I understand this feeling.
My husband is a pastor nd he locks himself up in his study every Saturday evening from 6 to 4.
The next thing I notice around 4 is his hands all over me.
Sunday morning lovemaking is always intense.....

Jasmine said...

Na u biko o. Abeg enjoy

Omasiri said...

Stella cracked a smile,so are you surprised they followed suit?

Anonymous said...

Good use of a license

Gloexcel said...

No don't use water... Petrol mixed with engine oil will do..

Quiksilver said...

So the weather is always cold on Saturdays at 4 & 5.am?

Rhoda Rex said...

No. Use petrol.... Lol

Rhoda Rex said...

That face....

Shantelle's Empire said...

Lol. Dont be naive...some married couples also commit abortion.
When their babies are few months old and they get preggers? They take it out! And give the excuse of its too early to have another child. Others abort cos they already have the number of kids they want and feel they dont need more.
So my dear it goes both ways. Not just the singles.

Anonymous said...

Seriously, must u crack a smile u mouth ur face

Shantelle's Empire said...

Who's she sef? Very dry nonsense.

Anonymous said...

But you commented

Jack Brenda said...

That ain't shit. It isn't funny at all. 😏😏😏

Jack Brenda said...

After all she's married. so e no matter if she and her husband gbensh the whole day

Ideato/ilaje blood said...

Weeeeeeekeeeeednnneezzzzz

Chiimike2015 said...

Fact!!!

OKOJOKO said...

WHY IS IT THAT MOST OF THESE STORIES OF SHAGGING COME FROM WOMEN?...ARE THEY UNDER PRESSURE TO MAKE IT LOOK LIKE THEY ARE ENJOYING THEIR MARRIAGE?......A LOT OF TIMES, WE TEND TO TALK MORE ABOUT THINGS WHEN THEY ARE NOT REALLY TRUE........

Anonymous said...

Abeg na any style be sex for marriage even anal sex?or mke I add blow job or giving head?

Anonymous said...

Legal gbenshing

Vivian Alaneme said...

Funny

Fuck you said...

Abeg commot for here Mary Magdalene...yes am not married and I fuck my boyfriend well u have no idea..u need some good fuck in ur life

Fuck you said...

Akuko...fuck Na fuck

Denniskey said...

Well said............

Vivian Alaneme said...

Funny

Hair Wonder Whatsapp 07038005613 said...

I am just sick and tired of this whole thing.
What will I do now

Oby O said...

👍👍👍👍

ideal cakes 07054561379, BBM C001661C3 said...

Clap for yourself. Frenemy!

Anonymous said...

Shantell chop kiss...you will not die

Anonymous said...

Hahaha. You're ok...not

Anonymous said...

That's my google ID. Thief!!!!

SteffySoFynSoFly said...

Anon yes NA its allowed, I think threesome's sef with the couples and an extra ain't a bad thing, since the horseband concented to it.
I know some judginas will be shouting ashawo after reading this meanwhile na dem sabi do pass.





*flips hair and walks Away*

SteffySoFynSoFly said...

NA you abuse her? See me see trouble oooh?






*hang leg on the cupboard*

SteffySoFynSoFly said...

Can I have some of him? You can't finish it na or can you? Lmao









*hangs leg on the cupboard*

Mao Akuh said...

Holy and ordained one, no prob. But when it's not ordained, don't raise it up o. God can't be mocked...

Obi's Jewel said...

Omasiri I am not surprised they did. Bianca I am with u on ds. Nothing funny there ra ra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...