Stella Dimoko Korkus.com: Happy Birthday Blog Visitors ‎Adaobi Okoye And Lilly Nana Komson

Advertisement

Advertisement - Mobile In-Article

Sunday, March 19, 2017

Happy Birthday Blog Visitors ‎Adaobi Okoye And Lilly Nana Komson





Hello Stella I will be a year older on March 19th, tho with a heavy heart but I still want to thankGod for the gift of life. Also reading comments from my lovely blog visitors would make me happy. 

I enjoyed d comments when you used my face in IHN some said I look like d local version of Tonto Dike lol " una one kill me with laugh " some said the darker version of Tonto Dike. 

Anyway Stella let me stop and thanks for helping out with boredom and depression. Thanx and love you all...





Happy Birthday Ada baby gurl...

..........................................................................................................................




Hello dear SDK...My name is Lilly..Thanks for keeping me informed and putting smiles on my face daily..I'm an ardent reader and a frequent visitor of your blog. 16th March was my birthday....e-kisses and hugs to you..






WOW.....Happy Belated Birthday Lilly..Only you waka come?WOW WOOOOOW WOOOOOW.




125 comments:

  1. Na we for that ukwu. Happy birthday to you all

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy birthday gurls, lilly na only your yansh I see ohh.

      Delete
    2. Happy birthday Ada. Happy birthday to lily and her ukwu

      Delete
    3. Happy birthday to you both. I fear lilly o.

      Delete
    4. Lily lily..... YeeeeeeeeeepaaaaaaaπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜πŸ˜‚ kaii.. na only you wahala come😱😱😱😱😱😱😱😱

      Delete
    5. God forgive me, I just screamed Jesus when i saw Lily's first pics. Hmmmm una happy birthday

      Delete
    6. Very vulgar first picture @second celebrant.
      Is ur backside all u got to offer?

      Delete
    7. Ghana yansh. Low n watery.


      HBD women.

      Delete
    8. I like the first one with small ass. Big asses na Nono to me, I nor fit dey look for pwessy from the back. Don't want my shit digging anus.

      Delete
  2. Happy birthday to you all ... Age with grace

    Adaobi my name sake... I sight uuuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sexiest,long time.
      Adaobi no be only Tonto even Rita Dominic,you are unique in your own way.who resembling them Epp?happy bday
      Eermmm,Lilly when I saw your ukwu flaunting,i shouted "hey",you carry am dear.this one na the core "ukwu salambala"happy birthday too.

      Delete
    2. Photoshoped bumbum,it's not real,some people can believe anything. Try photo surgery app and understand what am talking about.Lily we sabi your type,loads of you on instagram # filter # photoshop

      Delete
    3. Photoshopped bum bum like Priya, face looks like a masquerade or baby dollsπŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

      Delete
    4. Stells u be ambulance? πŸ˜€πŸ˜„
      Which one is waoo woou woooooh? Lols

      Delete
  3. Hbd Ada and lily, wishing u both God's blessings and favours on this special day.

    ReplyDelete
    Replies
    1. My baby dey confuse me o with her bum bum 🎡
      Say she get a man wen dey send her money from London 🎡
      She dey do me like Johnny just come o 🎡🎀🎀
      Happy birthday Ada my namesake.
      Happy birthday to lily .
      Pisces, we rockπŸ’‹

      Delete
  4. Happy birthday Adaobi!
    You don't resemble Tonto, you are beautiful on your own.

    Happy birthday Lilly
    You are blessed sha lol.. Have a blast

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maybe nuella

      Delete
    2. Happy birthday Ladies. More dicks to your pussy tonight. Ada please what's your number and address.

      Delete
    3. Anony 13:33 just what I was thinking

      Delete
  5. Aye Le ibosi oπŸ™Œ

    Ada u are buriful😘

    Lily u gather for back no be small
    Una HBD😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aye dorikodo koyeni morrrrrr...
      'Jisos' is Lord!!!

      Happy Ada and Lily😱😍😱

      Delete
    2. Ibk, you be real case.

      Happy birthday beauties!
      Nana, you a true Ghanaian.

      Delete
    3. anonymous gangster19 March 2017 at 13:48

      IBK sebi you were using style to say you gather boobs on one post weeks back, Oya compare, are you as boobful as Lilly is assful?

      Delete
    4. Anonymous gangster noooooooo
      Kuku kee me nah😩

      Delete
  6. Happy birthday bitches!
    Lilly, your market no sell again, you had to bring it to a blog to advertise it by showing us your fuckin ass!
    More dick to your pussy bitch!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shut your rotten mouth nitwit.

      Delete
    2. Chey Lily don take ur bf... sorry ya... e go dey alright

      Delete
    3. As in eh....serious prostitute! And she can't even do it with class. Na this type her yansh go dey smell

      Delete
    4. Trying too hard to be relevant ;D ;D cool it with the mean comments. E no fit you.

      Delete
    5. Lepa shandy is really back..
      I was beginning to wonder why u became quite.

      Delete
    6. Damn, lily, tranfer flesh to your legs, they need help.

      Delete
    7. @ anon 13:24, I knw you come under anon to spill shit! Cheap idiotic bitch! It's obvious your fucking ass is the only shit you got to offer.
      Cheap bitch!
      @snarker, who is this again? Na me do you?
      @ trolling bitch, sorry bitch, I have a husband.

      Delete
    8. @ anon 13:24, I knw you come under anon to spill shit! Cheap idiotic bitch! It's obvious your fucking ass is the only shit you got to offer.
      Cheap bitch!
      @snarker, who is this again? Na me do you?
      @ trolling bitch, sorry bitch, I have a husband.

      Delete
  7. New Miss Bumm Bumm

    ReplyDelete
  8. Happy Birthday to you two. Wish you the very best today and always.

    *side eyes at Nana* My oh my! You are well endowed! Ojigbijigbijgbi!!!
    Are you Ghanaian? Asking cos of your name.
    Dash me small booty na 😒😒 Lol.



    ReplyDelete
  9. Lily ooohh!!! You remind me of my ghanaian friends oh. See backyard! Nne you hold well well. Happy birthday. I like ghanaian and south african girls' shape. Una carry. πŸ’ͺπŸ’ͺ *beyonce hands*

    Happy birthday Ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anonymous gangster19 March 2017 at 13:50

      Not to be crass, but I always imagine how assful girls shit and do doggy. Like when they shit, the whole ass covers the toilet bowl and overlaps right? Is there room to crack the ass & allow poo pass? Don't mind me jare. But I wouldn't mind answers!

      Delete
    2. Of course Chikito has Ghanaian friend with big butt. News flash

      Delete
    3. Anon 13:52- yes oh. Right from secondary school I have ghanaian friends. I had some from teens camp too. When I did my masters I made loads of them. We are so alike ghanaians and Nigerians. I ate kenke and Ghana jollof. And we are still friends till today. See? 😝

      Delete
    4. @Chikito your head dey der, when you're polished and enlightened you cease to generalise and have perceptions of people.

      In fact you're the first bv I've read saying nice things about Ghanaians....oya chop kiss😘😘😘😘

      Delete
    5. Did you like Kenkey? It sticks to my throat each time, lol

      Delete
    6. Same here Tetrina. Twas nice tho but not something ill crave.

      Delete
    7. @tetrina it was okay. I am very open to food from other countries.

      @abeena awww... my Ghanaian friends are very nice. I'm going to Kumasi for a wedding of one of them in June sef. They were like family to me. And a lot calmer than us pepper-body Naija babes. πŸ˜‚

      Delete
    8. @tetrina it was okay. I am very open to food from other countries.

      @abeena awww... my Ghanaian friends are very nice. I'm going to Kumasi for a wedding of one of them in June sef. They were like family to me. And a lot calmer than us pepper-body Naija babes. πŸ˜‚

      Delete
  10. Is that ass real? Dayuuummmm!!!! #shudders
    Happy birthday beautiful women...

    ReplyDelete
  11. Happy birthday πŸŽ‰ Lilly, what a pose? Adaobi you are beautiful happy birthday πŸŽ‰

    ReplyDelete
  12. Adaobi you fine joor local version wetin? Happy birthday to you. What is 'heavying' your heart na? It is well with you.

    Lilly 🎡your body is a miraycool, miraycool.🎡 Whew! πŸ˜₯ Many happy returns.

    ReplyDelete
  13. Lily you don't need to show your your heavy ass filled with shit.
    Take your ratchet ass elsewhere for advertisement. Ain't you too old for all these?
    Don't go visit Keto and chew cabbage like whether you will have hope.
    Y'all with dirty ass be flaunting cos that's all you happen to have.

    ReplyDelete
    Replies
    1. The ass is fake anyway... Bia Lily you are doing stylish advert here as birthday greeting,if they price you now and they find out this bumbum is only there in pictures not in real life,cos na photoshop be this.not real at all

      Delete
    2. Hahahahahahahahahahhahahahaha lol quiksilver haff vex

      Delete
    3. Quickie!!!...hehehehehehehe

      Delete
    4. Jealousy! Take a little bit of honey hu!

      Delete
    5. Thumbs up, Quikie.
      Very apt feedback.

      Delete
    6. Calm Down Quickie!
      Today is her bday,and misbehaving is allowed....Lol
      Hbd Ladies av a fab one

      Delete
  14. Hbd both of ya,looking real good,una for drop phone number na

    ReplyDelete
  15. Belated birthday wishes to that Barcelona woman..wawuuuuu!!!!! Warrrisdiss??????


    Ada you are a beautiful woman not local version of anybody. I pray God grant you your hrt desires because its obvious you have alot in your mind. Hbd to you dear. Dance away your sorrows. Next year shall be better

    ReplyDelete
  16. Adaobi, I love your "Koste", do you buy from Slimgirl? The thing sabi pack well well. God bless you on your birthday.

    Lilly Ukwu, Abasi mmi oooooooooo.....
    Tell me, is that thing natural? Happy birthday.

    ReplyDelete
  17. Happy birthday Adaobi. You ain't joking with that nose contouring though.
    Happy birthday Lily ukwunaikebuiwe. Dudes on this blog....una see am? Market don show. Nice advert Lily,but no contact info.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You gerrittt Lily is doing advert but the thing is she fraud cos d bumbum is fake,photoshop ass

      Delete
  18. Happy birthday.

    Ada, I dunno if u are local but there's definitely nothing local about your looks

    ReplyDelete
  19. Happy earth strong to both of you and Lilly you gather bacar no be small sointin.

    ReplyDelete
  20. Happy birthday Ada! Don't be depressed, it's all good

    ReplyDelete
  21. Jesus Christ of Nnewi!... See yansh!.😱😱😱😱😱😱😱

    ReplyDelete
    Replies
    1. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ beevees u pple will not kill me with laugh!

      Delete
    2. Na really Jesus Christ of Nnewi πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚, Sugar you be case, lol

      Delete
  22. Na only Lily me I see oooooo.Damn!!! #Nohomointended

    ReplyDelete
  23. happy birthday pretty babes.

    Lilly I wasn't expecting the first pic, the thing just covered my face, I could only mutter 'ah ah', lol.

    ReplyDelete
  24. Happy birthday Ada and @lily(miss endowed)... Am tagging mum to come and see u on sdk πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ

    ReplyDelete
  25. Lilly this ur behind ehhe. no be small thing o. anyway, happy birthday to u both. Una fine well well

    ReplyDelete
  26. Happy birthday beautiful ladies...more of God blessings on you

    I reserve my comments abeg for wetin i dey see lol

    ReplyDelete
  27. Jisos Is this yansh???😁... Happy birthday beautiful. Wish you two the best

    ReplyDelete
    Replies
    1. anonymous gangster19 March 2017 at 14:11

      How dear you! Take note, this up there is a NYANSH! Yansh is junior please! Don't get me angry o!

      Delete
  28. Happy birthday pretty ladies! Lily, I for say com cut small hips from moi and gi me small bakassi but you gather the two pass me sef. Wawuuu! Lool!

    ReplyDelete
  29. I don't like ladies with big ass wearing tight trousers, it irk and disgust me. Anyway happy birthday ladies and llnp.

    ReplyDelete
  30. Happy birthday. Wow lily you are endowed

    ReplyDelete
  31. Ada you look like Chika Ike. You're beautiful

    Market seller LILY! Sell your market o. Age waits for no one.

    ReplyDelete
  32. Happy birthday Ada nwa and happy birthayd lily, may you both age with grace

    ReplyDelete
  33. Na wah oh!...
    Who is this local Mgbeke lily showing us her dirty nyash?...
    Go and loose weight!...it's not sexy!
    You look so dirty and razz to me...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I thought u said u wanna change?

      Delete
    2. I think say na only feel this way,am not hating on you oo Lily but that your ass is disgusting somehow and it's so fake,but really when you girls photoshop your pictures how do you think people will feel when they now see you with korokoro eyes and find out you don't really look what you portray in your pictures.

      Delete
    3. Haba linda eze, be nice biko! Today is her birthday for crying out loud! It's not fair!no be she tell u mk u no get big yansh o! Lily don't mind linda eze jare! Happy bitday and enjoy ur day ok! Ciao!

      Delete
  34. How can a fine babe like Ada be depressed?..
    Your market suppose to dey sell nah...
    Happy birthday!

    ReplyDelete
    Replies
    1. anonymous gangster19 March 2017 at 14:10

      Ngwanu recommend where she fit go to make market rush for her! Any baba nearby she can consult?

      Delete
  35. Nawa o, this Ukwu get side mirror...
    Happy Birthday Adaobi and Nana Ukwuson...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, u see ass quote disappear.

      Delete
    2. Ha! Frankool ke
      Even u confuse with d nyansh

      Delete
  36. Omg Ghana women and Arse!!! Wow!!!

    ReplyDelete
  37. Ekwensu romance Otele Mammy water eeeeee! 😳😰😘 I waaaaant!

    Kelvin Dat Edo Boi (Stellz Cousin)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahahahahaha...wayray, you can't have it.

      Delete
    2. Shut up....ode

      Delete
  38. Ada, your necklace in the first pic looks like sprinkles. Now I want ice cream.

    Lilian, happy birthday to your butt.

    ReplyDelete
  39. Happy Birthday beautiful ladies. Make una come share ynash and breast for me now. Upon tea self the thing no gree big

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahah Yori Yori princess. You're drinking the wrong tea o guess πŸ˜‚πŸ˜‚

      Delete
  40. Happy birthday girls heaven's best on both of you.See them ugly stupid local hen insulting the "arseful" lady can't even call ya'all bitches 'cause bitches are classy.

    ReplyDelete
  41. Lily i want like your kinda Arse damn girl it is massive.

    ReplyDelete
  42. Happy birthday beautiful ladies, Lilly only you carry 10 people yansh na food?

    ReplyDelete
  43. Ah ah worris this?why are you threatening us with this ike?so naa yansh you want just show us?don't worry your mrket will sell well,anywayz hbd to ya.Hbd Ada you are beautiful.

    ReplyDelete
  44. Happy birthday ladies.

    Stella your ukwu no reach atall compare to lily's own.

    ReplyDelete
  45. Stella don turn ambulance untop yansh matter kikikikikiki

    ReplyDelete
  46. What the heck with the second pix? lilly, that's a childish pose and pix for a lady like you.

    Happy birthday ladies.

    ReplyDelete
  47. Happy birthday Ada, may this new year bring you happiness, depression is real and you will overcome it ☺.
    Happy belated birthday aunty with the big nyash

    ReplyDelete
    Replies
    1. She has a name o! Anuofia!

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ itibolibor, how far?

      Delete
  48. Even stfrancool didn't write any motivational message as lily's ukwu turned his head upside down to comment on it. Hahahaha. The power of ukwu. Happy birthday girls

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol. The yansh got him confused.

      Happy birthday Ada. U are a pretty gurl.

      Lilly, happy birthday. I pray ur mkt sell very well.

      Delete
  49. Happy birthday Ada beautiful lady...i like ur face...age gracefully dearie...kisses πŸ’‹ to u

    Happy belated birthday to Lilly..
    Hmmmm ur ukwu no be here o...
    Hahahaha.....

    ReplyDelete
  50. Jisos, Stella next time you put viewers ddiscretion before that Lily's kinda of pics,so we can be prepared biko, all this sudden things is not good oh

    ReplyDelete
  51. Ada you are beautiful... Happy birthday to you and Lilly. Lilly this your ukwu ehn

    ReplyDelete
  52. Happy birthday pretty ladies,age gracefully..

    Ada,you are pretty
    Why are you depressed, it is well

    Lilly,you gather backyard..
    The first picture is not necessary
    Age gracefully..

    ReplyDelete
  53. Hahahahahahahahahaha, happy birthday ladies, have a good one. Lily etisen? Wu tu yi dierrr no challenger.

    ReplyDelete
  54. Hmm yesus wept. Happy Birthday Ada and happy nyash day Lily cos ya birthday haf passed

    ReplyDelete

Disclaimer: Comments And Opinions On Any Part Of This Website Are Opinions Of The Writers Or Anonymous Persons And They Do Not Represent The Opinions Of StellaDimokoKorkus.com

Pictures and culled stories posted on this site will be given due credit and is not the fault of StellaDimokoKorkus.com if website culled from misrepresents source of story.

If you have a complaint or a story,Please Contact StellaDimokoKorkus.com Via

Sdimokokorkus@gmail.com
Mobile Phone +4915210329280