Stella Dimoko Korkus.com: Actor Yomi Fabiyi Gives Tips For You To Know When You Are Being Used + Says ''Let Love Find You''

Advertisement

Advertisement - Mobile In-Article

Friday, 13 October 2017

Actor Yomi Fabiyi Gives Tips For You To Know When You Are Being Used + Says ''Let Love Find You''

Is this an ''Uncle Yomi'' section or did the actor recently suffer a heart break?His words of advice is definitely selah-ish...









Is this the actors real handle?Hmmmmm!!!

21 comments:

Miss Ess said...

What happened again with this bros?

Anonymous said...

My husband has never kissed me, but i know he loves me😍😍😍😍

CHI EXOTIC said...

At least for a change, he's not in the news for announcing death.

He's right tho
I like cuddle a lot and if you don't show some affection after we do the do then you're a user.

Whisper sweet words in my ears, kiss my feet and serve me drink.
Be a gentle man.

Lady Bug said...

Of course now,why the f will you just stand up as if you just arrived at your bus-stop 😎

PLATINUM said...

Hmm. Noted

Alloy Chikezie said...

Lol. @make una use una selves

Your comment will be visible after approval

Love.Eating.Pussy said...

He has never kissed you yet you know he loves you...hmmm that's one strange man 😯😯😯

LEPπŸ˜›

Anonymous said...

Some men are like dat just like my fiance.. he loves me silly but hates kissing and sucking.. He showers me with lots of gifts and care..I remember when I told him i'm calling off d marriage cos I found out d girl he told me was a distant cousin was actually his girlfriend.(D stupid girl will even come to d house and eat my food.),he threatened to kill himself.He is crazy about me like dat..
He said he will learn. So I am teaching him kissing small small..he is a slow learner but we will get there someday. It's so surprising dat he lives in Europe..
I thought all men dat lives abroad knows how to kiss and suck tohto? Why did dis man(my fiance) refused to learn it? Does it mean he has no girfriend there? To think he likes women a lot..

Curious cat said...

Ur husband has NEVER kissed u? Wawu. Madam u better start using him back. Lol

Love.Eating.Pussy said...

Well he is right on that one, if I can't kiss you then I dnt love you.
Sex is more physical why kissing,cuddling and the gentle touches shows more intimacy

LEPπŸ˜›

Curious cat said...

So u sef dey do the do. Chi Chi baby. Na u biko.lol

Curious cat said...

But that is their bus stop na. Once they release, them don reach bus stop be that. Till time for round 2 πŸ™Œ

Chikito The Professional Fire for Fire a.k.a Ugegbe Chike Teflon said...

*yimu*
Let the guy Stand up immediately after doing and not kissing and rush back in to say 'oh by the way dear, that car parked outside is yours. Keys are on the table. See ya'. You will see how babe will stick there like glue πŸ˜‚πŸ˜‚ and claim how much he loves her.

Jeni_zee said...

He is actually right, a man should kiss u😜

Anonymous said...

Guys that fuck olosho alot hardly kiss

And i personally like standing up immediately cause i gats clean up and not let sperm go meet egg

This is just a joke,everybody don turn relationship adviser

Baba Jarida said...

That is him. He has draged to another level. He makes sense sha.
10 Richest Black People In The World

CHI EXOTIC said...

Curious cat, abeg na joke I dey oh
LOL

Blackberry said...

Lol, I don't like cuddling after sex, get of me lemme go pee n wash, no time for that affectionate blah blah unless u don pay my brideprice. Be a man!

Anonymous said...

You're right. Kissing is more intimate than sex. I dont like kissing my husband because I'm not in love with him and he has plaque. My life is a mess. I love kissing but I haven't kissed in a year, except for pecks on the lips. God help me.

Jeni_zee said...

Lol I don’t want sperm to meet egg

Colore said...

Blah blah ke, even without paying your bride price if you date correct to do bobo you go suck the dick that just came out of your pussy. Some of y'all coded intelligent ladies be lying, una freaky pass the young ones.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Advertisement