Stella Dimoko Korkus.com: D'bang conferred with Chieftaincy title

Advertisement

Advertisement - Mobile In-Article

Friday, 5 January 2018

D'bang conferred with Chieftaincy title

Musician D'banj was conferred with the title of 'Ezi Enyi Ka Nwanne' of Amuzi Obowo in Imo state yesterday...






*What does the title mean?

20 comments:

Funmiyoo said...

Dbanj ohhohh..

Anonymous said...

A good friend is better than a brother.

LUCILE COCONUT OIL, CARROT OIL AND BLACK SOAP ABUJA 07059605320 Pin- 2BC6235E said...

Congrats
Good friend is better than brother

Justyswt said...

Congratulations to him. Erm, all these chieftaincy title that they confer to people, does it come with any monetary benefits ni?

Adadioramma said...

Congrats to him. It means good friend is better than brother.

Anonymous said...

Why are they giving out titles like pure water. All for money. Tueh

Bee10(mummytwins) said...

Congrats to him

Mao Akuh said...

Ndi AmuziObowo gini ka Dbanj nyere unu?

Welcome to my World said...

Congrats dbanj

Adeniji Bisi said...

it comes with drama rehearsal


Mc pinky

cutie pie said...

Pls enlighten me, whats with d title? Will it enable him to sit n take crucial decisions in d community? Or its just a ceremonial title? D meaning of d title sef dey one kind. Will he become ambassador for friendship, dat kinda stuff?

Anonymous said...

IGBO TITTLE NO GET RESPECT AGAIN,,
ALL THIS 419NER KING IN EVERY STREET

jelly said...

Congrats dbanj

sugar babe said...

All this title you people are sharing like pure water hmmmmmm!chai!Congrats all the same.

Anonymous said...

Imo state again. Thank God is not his statue erected this time

St.FranKooL.... said...

#It's not who you are that holds you back, it's who you think you're not*

Grace Personified said...

Congrats
A good friend is better than a brother

Grace Personified said...

Congrats
A good friend is better than a brother

Anonymous said...

Justyswt you and money matter eeehh #smh

Anonymous said...

This idiot that has no respect for his marriage vows. Doing drugs with an idiot girl in Johannesburg South Africa. Dbanj go and stay with your wife and son.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...